Sabtu, 22 Disember 2012

story-mory

         Fuh..... lamanya x menulis... hihihihi
Bukan xnk menulis tp BUZY( ayat cover diri....)
Hari ni just perkongsian cerita semata-mata...
Semalam merupakan hari perpisahan bagi MT persatuan bersama Seki2nya......
Yela 3 haribln dah nk start exam masing2 akan bz untuk bt revision tuk fokus pd study...
Semalam rasa nk menangis je sebenarnya tp terpaksa di tahan kerana x nk sahabat2 turut bersedih.
Dan sebenarnya saya risaukan sahabat saya, semoga Allah sentiasa melindungi beliau dr anasir2 luar...
Sebab saya syang sahabat saya itu dan saya tidak sanggup melihat keadaannya sekarang.
lagi satu, saya akan merindui sahabat yang banyak saya berkongsi cerita dan perasaan. Dan hanya beliau sahaja mengetahui setiap cerita saya setelah kwn saya satu kos dahulu smbg belajar di bidang yang lain.
sahabat saya sekarang di semester akhir, dan akn membuatkan saya merinduinya.

Walaupun Atiqah dah abis belajar, sy berharap hubungan kami tidak setakat di sini sahaja.
Krn Ukhwah itu bukan setakat di sek, kolej @pun universiti tetapi Ukhwah itu Akan Terjalin sehingga keakhirnya... (^_^)

4 ulasan:

Nur Zulaikha berkata...

akakk...rindunye kat akk ^_^

Red ONe berkata...

i miss u to ika... ble la agknya kita nk jmpa kan... :(

Atiq Atiqah berkata...

saye ke atiqah tu salzack??
Allah..terharu T_T

syukran ya Allah =)

Red ONe berkata...

atiq, semestinya kamu yg mengetahui ceritaku di sebalik ke poyoan ku... huhuhuhu...
Afwan sahabat...